Kategorier

fredag 18 februari 2011

1 år sedan & hoppas hoppas


Jag ligger här med Lucas sovandes till vänster om mig. Egentligen borde jag försöka få saker gjorda här hemma, eller färga mitt hår eller ögonbryn & ögonfransar, det är mycket som måste göras...ved gör jag...jo ligger med min laptop på magen & skriver det här inlägget, innan dess var jag in & kikade runt bland bloggarna som jag ständigt läser=P
Jag har så mycket som jag vill skriva men får inte ner det när det väl gäller. Först måste jag berätta att den 12 februari förra året fick vi reda på att vi väntade barn & då skrev jag det här
. Vi fick reda på det ruvar dag 14 eftersom jag låg inne på grund av överstimulering.

Jag vill lägga en speciell önskan=)att alla håller tummarna för Tonci & hennes S att det ska gå hela vägen!!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar känsla det måste vara att ligga där och mysa =)!
    Ta bort alla hjärnspöken som finns och påminner om alla måsten, det löser sig =)!

    Ja, låt oss hålla alla tummar för Tonci och S!!!

    Ha en fin dag.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Vad snäll du är Marre, tårarna bara kommer i ögonen när jag läser dina ord. TAck så mycket!
    Kramar till dig och Lucas!

    SvaraRadera
  3. Hallåj på dej!

    Hoppas allt är bra med dej och bebisen?,,, tack för hälsningen:) Här hemma har vi en lugn lördagslväll, jätte mysigt! Ha en fortsatt skön helg, Kramar!

    SvaraRadera