Kategorier

torsdag 15 september 2011

Iphone eller HTC??

Sitter här megapigg (not) med mitt kaffe nr 2 & försöker ladda inför dagen. Maken & L ligger & sover. L kommer vakna närsom. Jag ska iväg & jobba mellan 8 & 13. Inte värst många timmar, men i helgen från & med imorgon blir det jobb jobb. Hoppas jag kan sitta med min lap på jobbet & blogga imorn för då jobbar jag natt=P. Men det är tveksamt. Skulle passa bra med en Iphone eller en HTC imorn=P Ska nog önska mig en av dessa men vet inte riktigt vilken som är bäst... Skulle önska en sån just för att kunna blogga från den=P Vilken tycker ni är bäst?
Jag är helt beroende av bloggandet...märks det...
Önskar er en fin dag.
Bye så länge

7 kommentarer:

  1. Snääällla!!!!! Kan du inte försöka vara med????
    Det blir inte på riktigt utan dig...=(.

    HTC, förresten ;).

    SvaraRadera
  2. Jag har en HTC och är jätte nöjd med den, däremor så går det inte att blogga med den men det är inte telefonens fel utan blogg.se dem har ingen app :-(

    SvaraRadera
  3. Luiza: haha va du är go!! Jag hade varit med om jag inte skulle vara utomlands...du vet att jag åker sista Oktober & är borta hela November...eller visste du inte det...

    Sara:Jo jag funderar starkt på en HTC. Har testat makens HTC & den e grym att blogga från. Tog ett tag att komma underfund med saker & ting men när jag hajjat så var det kalas. Sist jag gav mig på hans HTC var igår & jag begrep inte varför jag inte kunde publisera mitt inlägg...guess what jag var inte online=S

    Tack tack tjejer=D

    SvaraRadera
  4. Jag har också en HTC, men bloggar via mailen från den. Det funkar finfint för mig!

    SvaraRadera
  5. Då går jag mot strömmen och säger Iphone!!
    Jag har en 3:a iofs men den funkar finfint. Antigen bloggar man genom mailen eller så laddar man ner blogpress appen. Såå bra!!
    Jag bloggar nästan uteslutande från den. =)

    SvaraRadera
  6. Jag har Iphone men e sugen på en htc plus att du känns mer som en htc darling ;) Saknar dig hjärtat, tänkte komma nått nästa vecka. Puss Lisettan!

    SvaraRadera
  7. Mamma vilja: Jag har inte greppat det där med att blogga via mailen riktigt. Men HTC verkar lockand=P

    Amy: Jamen visst är det grymt att bara ta en bild & slänga upp den + inlägg på en gång istället för att göra som jag gör nu, knäpper bild & för över till datorn.

    Lisettan: Ok du känner mig & om du tror att HTC passar mig så har du förmodligen rätt. Nämen det känns som ett lockande alternativ.
    Du är välkommen! Det e bara & plingelinga så ordnar vi möte=P puss puss=D

    SvaraRadera