Kategorier

tisdag 13 september 2011

Bloggträff i Göteborg

Läste inne hos Sara att det är ny bloggträff på G för IVF bloggare & även de som inte bloggar & håller på eller gått igenom IVF.
Kan starkt rekommendera att ni går på den. Det var så kul sist i Stockholm! Själv kommer jag inte befinna mig i Sverige så jag kan inte komma. Tyvärr. Jag har bilder till höger på min blogg från förra gången vi sågs i Stockholm. Annars finns det bilder hos Sara & även intresseanmälan görs där för kommande träff=D

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att det blev när du är utomlands...
    Men vi får försöka träffas innan du åker!
    Så får du komma ner till oss en annan gång =)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad synd att di inte kan komma, men det blir garanterat fler gånger! Vart ska du någonstans?
    Kram

    SvaraRadera