Kategorier

fredag 30 september 2011

Mallan spår

Eftersom jag tycker att det är spännande att bli spådd bad jag Mallan spå mig rent allmänt.

Det här fick hon fram:

"- Du har en tid bakom dig, det kan vara så långt som ett år bakåt, där livet såg riktigt mörkt ut för dig. Ingenting gick egentligen bra, du nådde botten och kämpade dig upp igen. Bra jobbat!
Nyligen så vände lyckan för dig och du hade lite tur med dig och plötsligt är det något som går riktigt bra! (Exakt VAD kan jag inte se, men jag hoppas du förstår vad det är jag menar)
Jag skulle vilja säga att det har med någon typ av arbete att göra då jag kan se att du själv tror att detta kommer ge dig mycket pengar.
Och visst går det bra!
I alla fall just nu.
Vad det än är du har för dig, så förbered dig på att det kommer bli ett rejält magplask, om du förstår hur jag menar.
Du kommer snart att upptäcka att om man bara skrapar lite på ytan så kan du se att det inte håller i längden.
Något måste fixas till.
Jag hoppas du hittar vad det är som felar, för jag kan se att du verkligen hoppas att du får möjlighet att lyckas.

Du vill inte att folk lägger sig i dina angelägenheter och/eller försöker förstöra. Det finns troligen en speciell person som framkallar dessa känslor som du inte litar på.
Och det är inte din man. För han stöttar dig och ger dig mod när modet lackar (vilket det gör ibland)
Och det är tur att han finns där och peppar dig.
För du ska FORTSÄTTA med det du gör.
JA, du kommer ha en REJÄL motgång först, du kommer med all säkerhet att känna det som om du misslyckats - MEN, kommer du bara över det hindret så kommer det blomstra sedan.
Det går bara inte lika fort som du tänkt. (Ser ut som om du kämpar med det här och inte "lyckas" förrän till sommaren) -


4 kommentarer:

  1. Skam den som ger sig, testar att kommentera från mobilen och ser om det fungerar.

    Vad häftigt med att bli spådd, spår hon vem som helst?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm måste alltså bli nåt fel i min dator....

    SvaraRadera
  3. Jodå jag tror Mallan spår den som vill=) Gå in på hennes sida & maila=) Så gjorde jag=P

    Kram kram!!

    SvaraRadera