Kategorier

lördag 1 oktober 2011

Ny leksak

Jaha då sitter jag här trött...har jobbat natt...
Här hemma har allt gått bra som vanligt=) Maken är en klippa när det gäller lilla L, han är nästan som en höns mamma *fniss*=D Nämen det är skönt för jag vet att inte L grinar osv=) Lucas är mammig när jag är hemma men när jag försvinner på jobb eller träning märker han inte att jag är borta verkar det som. Hoppas det blir så även sen när han ska börja på förskolan. För då slipper man ha ångest över att lämna honom om ni förtår. Ikväll ska jag jobba igen men bara18-22=D Så det är ett kort pass & jag sover hemma=)
Maken kunde inte hålla sig & gav L sin födelsadagspressent imorse. Visar bild sen.
Nu vet vi inte vad vi ska göra av gåstolen som han dumpade mot sin nya bil... Lägga ut på Tradera kanske för den är ju ny!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar