Kategorier

måndag 5 september 2011

Min vikt

Jag har jobbat 3 nätter på raken & nu är jag ledig.
Lilla L sitter & kollar/lyssnar på sin favorit musik på youtube.
Själv har jag dammsugit, plockat & suttit på en maskin med tvätt. Det är så bra när han kan underhålla sig själv lite för då kan jag passa på & fixa hemma.
Måste färga håret men vet inte när jag ska hinna med det. När maken kommer hem kanske.
......
Imorgon ska jag på mitt första spinning pass på evigheter. Iomed semester har jag kommit av mig totalt.
Jag kan berätta att i januari vägde jag 82 kg (ni som följer mig vet det sen förr;) & idag visar vågen 70 kg. Har alltså gått ner 12 kg. 70 kg vägde jag när jag blev inskriven på MVC. Innan jag började med hormonerna vägde jag 65kg.
När jag träffade maken vägde jag 55kg.
Skulle gärna vilja ner på 55kg igen men nöjer mig bra om jag väger 58kg eller nåt sånt.
Jag har tjatat om min vikt & skrivit om min vikt förr osv men det är lixom kul att mala på om det för då påminner jag mig "högt" om hur läget är, varit & ska bli;)

Kramen

2 kommentarer:

  1. Så grymt bra jobbat! Det är så härligt att se de där siffrorna på vågen!

    SvaraRadera
  2. Så duktig du har varit! Jag har också börjat träna igen, första gången på säkert 2 år! friskis och svettis, nu har jag gått 4 pass och det är riktigt kul. Oftast behöver man bara komma igång ordentligt :) lycka till

    SvaraRadera