Kategorier

torsdag 1 september 2011

rörigt just nu

Jag har kommit av mig totalt i mitt bloggande. Jag tycker om att skriva om allt...vet inte ifall det passar...
Har det lite rörigt med mig själv & mina känslor.
I slutet av Oktober åker Lucas & jag utomlands, vi åker till Uruguay för att träffa släktingar.
Jag saknar min moster. Hon är underbar & har varit ett så bra stöd nu när jag inte har någon annan som jag känner mig riktigt bekväm att prata med i familjen. Förr pratade jag med mamma.
Hon (moster) längtar efter att få träffa Lucas & mig, & jag längtar efter henne=)
....
Min far bor också där numer.
Han flyttade dit i slutet av min graviditet...
Allt känns så rörigt när det gäller han & hela den sidan av familjen...
Vet inte hur jag ska förklara...återkommer angående det ämnet i ett senare inlägg om jag orkar...

2 kommentarer:

  1. Jag finns här om det är något du vill skriva av dig.
    Inte alltid lätt att veta vad man ska skriva och inte i bloggen.
    Finns saker jag oxå känner att jag inte kan skriva...

    Ta hand om dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag finns också här för dig gumman!

    SvaraRadera