Kategorier

onsdag 28 september 2011

Nytt försök

Vi har pratat, maken & jag.
Vi vill försöka igen.
Att bli med barn.
Jag är dock mer ivrig än honom.
Hade jag fått bestämma hade vi kört på NU=)
Eftersom ingenting är säkert & jag är otålig...
Vi har frysta ägg i Uppsala som vi ska använda. Men frågan är NÄR.
Varje insättning av dessa frysta kostar 9000kr.
Vi har pratat om februari eller mars... Men inget konkret.
Jag vill inte tjata utan vill att det ska komma naturligt från oss båda.
Februari - Mars känns även bra för mig för då har jag gått ner de kilorna som jag har kvar. Föresten på tal om det jag vägde mig igår & vågen visar 68 kg=D I Januari stog vågen på 82kg så det har hänt grejer=D Jag har fortfarande kilon kvar som måste bort men jag tycker att jag har lyckats bra hittills.
Det som känns skönt är att jag slipper alla dessa sprutor! För sprayen funkade inte på mig så jag tog sprutor dagligen i jag vet inte hur länge...vande mig dock till min stora förvåning för jag var kraftigt sprut rädd innan. För att inte tala om överstimmuleringen som jag åkte på. Men det ledde till älskade L & det var allt värt! Så lyckas vi inte med de frysta vi har så kör vi vidare privat...ja om mitt psyke klarar det förstås, för man får inte glömma den delen.
Nu ska jag tänka en sak i taget inte fara iväg som ett ånglok i tankarna.
För det är jag en mästare på...

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni ska "på det" igen! Ska bli spännande att följa resan och jag önskar er verkligen all lycka!

    SvaraRadera
  2. Åh gud så spännande . Kan knappt bärga mig.

    SvaraRadera
  3. Va spännande! vi vill också ha fler :)

    SvaraRadera
  4. Spännande!
    Ska bli kul att följa!

    Kramar <3

    SvaraRadera
  5. Spännande vännen! Och vad du har varit duktig med vikten, såg det på bilden där du står utanför dörren. Jättestor skillnad i ansiktet!

    Tack för att du kollar läget! Det är faktiskt helt under kontroll. Har ingen direkt blogglust just nu. Läser fortfarande en hel del bloggar men jag håller på att bestämma mig för hur privat/öppen jag vill vara med bloggandet. Jag tror jag kommer att starta upp en ny blogg som kommer vara stängd och bara för inbjudna läsare och där kommer jag köra all in med bilder och allt som har med mig och livet att göra. Men vi får se helt enkelt! Jag meddelar mig!! Många kramar från lilla mig!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt! =) Ska hålla alla tummar och tår för att det tar sig snabbt när ni börjar försöka! =) Kram från mig!

    SvaraRadera
  7. Men, jag skrev ju en kommentar igår och nu är den borta! =( Ville bara säga grattis till att ni har bestämt er för att försöka igen, ska bli spännande att följa er! Och vad duktig du är som har gått ner så mycket i vikt, är grymt impad! =) Kram på dig!

    SvaraRadera