Kategorier

fredag 16 september 2011

hej mens

Sitter åter igen & laddar med kaffe. Ikväll börjar jag 18 & ska jobba hela natten, dock sovande jour.
Inatt hade jag så ont i magen så jag trodde att nåt var fel. Jag har som mens värkar, det gjorde grymt ont igår. Trodde att det var en cysta som höll på & spricka eller nåt. Men kära vänner idag när jag var på toa fick jag svaret. Min mens har kommit. Nu är jag glad för det för då är det rimligt med smärta. Tänk att man glömmer hur grymt ont det gör.
På tal om det har ni skrivit på namninsamlingen gällande beslutstöd för sjukdomen endometrios? Jag har fått en kommentar precis som jag sett att många av er fått men jag vet inte ifall det är på riktigt liksom, Ja men att man ska skriva för & efternamn...jag är väl nojjig.

Önskar er en härlig helg=)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar