Kategorier

torsdag 8 september 2011

Dag 19 – Här bor jag

Porten är till höger om mig;) Lucas kollade efter sin far som försvann fortare än kvickt, så ingen söt bild på lilleman. Bara den söta lilla handen & mitt ansikte.
Igår när jag tog bilderna funderade maken vad jag i hela friden höll på med. Orka förklara. Näh. Han gick in före & väntade & väntade...som vanligt.
Maken min hade lämnat dörren öppen men jag stängde den för att ta bild på även denna. Han gick där hemma & konstaterade att jag har blivit skum;-)
Bjuder på det älskade gubbe=P

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja, min man brukar också sucka när han förstår att det är blogg på G.

    Hoppas du haft en bra dag.
    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Ja å det e ju blogg på G ganska mycke nu med det här bild temat så maken tycker att det finns viktigare saker lixom *ler*
    Men jag tycker att bloggen & bloggvänner & kommentarer & allt som hör bloggandet till är en viktig del av mitt liv.

    Kramar i massor tillbax=P
    //Marre

    SvaraRadera