Kategorier

onsdag 7 september 2011

Det regnar




Nähep det verkar inte bli någon förmiddags promenad idag. För det regnar=( Vad trist.


Lilla L & jag brukar ta en promenix vid den här tiden i vanliga fall. Vi brukar gå & titta på får. Varje gång jag pekar glatt på fåren så tittar han på mig & ger ifrån sig ett högt skratt. Han har inte riktigt förstått att när mamma pekar & säger titta så ska han titta åt det hållet som jag pekar åt. Nejdå han tittar på mig & skrattar högt varje gång =D Så med andra ord är det jag som tittar på fåren;)

1 kommentar:

  1. Vad rolig han är lilla L som skrattar åt dig istllet för åt fåren =)

    Du har fått det fint på din blogg du med, och du får gärna ta efter om du vill =)

    Det är kul att sitta och pyssla och ändra, men tiden för att göra det i lugn och ro är inte så lätt att finna.

    Kram från Oskar och mig <3

    SvaraRadera