Kategorier

lördag 19 februari 2011

surt

Det är surt hemma. Han där & jag här. Vi är olika & har starka viljor som skiljer sig. Uppväxta på helt olika villkor & förutsättningar. När vi har det bra är det riktigt bra. När det är surt är det drygt & ännu mer drygt Det är väl så här det är att leva med en annan människa. Hoppas det går över snart så vi kan skratta tillsammans igen.

Om jag skaffar en annan blogg ska den typ heta skitsnack.se ;) där ska jag spy galla & åter ännu mer galla, jag har liksom ett behov av att ventilera galla. Eller ska man slå ihop hela livet på en & samma blogg. Isåfall hoppas jag verkligen att de som jag känner & har tillgång till den här bloggen inte yppar bland folk.

Idag skiner solen likt igår. Jag trodde att våren var på väg igår. Det var förstås innan jag gick ut. När jag väl kom utanför dörren höll jag på & frysa häcken av mig.

3 kommentarer:

  1. Åååh, men vännen , det är verkligen surt!!!!
    Jag vet....
    Hoppas det ordnar sig snart.

    Det är svårt det där, att hitta balans ibland.
    Maila mig om du vill och spy lite galla, om det känns bättre =)!

    Massor av kramar denna underbart soliga dag!!!
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Usch det är tyvärr så där ibland, då måste man få spy galla! Så klaga på, vi lyssnar!

    Hoppas att det snart blir bättre.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det löser sig och blir bättre!

    Kram!

    SvaraRadera