Kategorier

onsdag 16 februari 2011

åter kl16

Vi är hemma & väntar på att klockan ska bli 16. Vi var tillbaka till akuten idag. Dom satte en sond i näsan som går ner till magen. Ingen rolig upplevelse. Man vet verkligen inte vart man ska stoppa huvudet när sköterskor & läkare undersöker ens barn & det gråter & gråter. Iallafall så gjorde 2 st doktorer ultraljudet men vill att vi ska återkomma kl 16 för att en 3dje läkare som är mer erfaren ska titta. Vi vet inte vad vi ska tro. Vi försöker inte tänka så mycket. Håll tummarna för oss att det inte är något farligt...

7 kommentarer:

  1. Åååh, vad jag tänker på er, ska du veta...
    Jag blir tårögd av att bara föreställa mig vad ni går igenom...
    Det kommer bli bra ,ska ni se!
    Håller alla tummar!
    Lycka till klockan 16.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Uscha vad jobbigt!

    Hoppas det går bra och att det inte är något farligt!

    Tänker på er!
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Nej, så jobbigt! Tänker på er o håller tummarna!

    SvaraRadera
  4. Jag tänker mycket på er och håller tummarna hårt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så himla jobbigt, jag tänker på er och håller mina tummar!

    Många kramar

    SvaraRadera
  6. Stackarn, hur går det för honom och er? Tänker på er! Kram

    SvaraRadera
  7. Tänker på er!
    Hur går det för er?

    Massa kramar!

    SvaraRadera