Kategorier

fredag 11 februari 2011

Trevlig Helg Önskar Jag Er

Idag är maken ledig, han vill åka & köpa tårta & present till Lucas. Han har gjort så varje 10de efter Lucas kom till världen.
Det har äntligen slutat snöa, om jag får bestämma så smälter snön snabbt & det blir vår.
Idag blir det förmodligen ett spinning pass, längtar! Jag har inte kunnat komma iväg på hela veckan eftersom maken har jobbat. Det har blivit Zumba med publik som somnar, jodå Lucas somnar när han ser mig dansa runt till Zumba=D Så bra är jag på det;)
Nej nu ropar maken måste pysa. Han vill säkert spela super Mario=) Lucas sover så det är bäst & passa på.

Kram!!

2 kommentarer:

  1. Vilken gullig sambo du har. =)
    Ha en trevlig fredag.

    SvaraRadera
  2. Lite Mario är ju aldrig fel =)
    Trevlig helg!!!

    Kram

    SvaraRadera