Kategorier

onsdag 23 februari 2011

Evert kom på posten=D=D



Oj vad glad jag är!!!


På posten kom ett brev & där i låg Evert & ett jätte gulligt brev från Oskar=D Det lyder:
Hej Lucas! Mamma berättade för mig att du varit sjuk. Jag hoppas du mår bättre! Jag skickar en liten "krya på dig" present. Jag har en likaden nalle, som vi kallar Evert. När jag är ledsen eller trött tycker jag om att gosa med den.
Hoppas du tycker om den.
Kram Oskar



Om en stund (när Lucas vaknar) ska vi bege oss till affären & hämta ut ett paket som kommer med en Bumbostol=D=D Det var Oskars gamla stol & nu har Lucas fått den=D

Tusen tack Oskar & mamma Jessica

3 kommentarer:

  1. Kul att du blev glad =)

    Hoppas Lucas tycker lika mycket om Bumbon som Oskar gjorde!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Evert har namnsdag på min födelsedag!

    SvaraRadera
  3. Men gud vad gulligt! Evert är ett jättefint namn :0) Jag har en mjukishund (som såhär trettio år senare knappt håller ihop) som heter Samuel, han är ff mycket älskad!

    SvaraRadera