Kategorier

onsdag 23 februari 2011

paket & present

Här sitter Lucas på sin nya Bumbo=) med sin nya nalle Evert=P

Spännande nu ser man allt från en annan vinkel. Babysittern var inte tillräckligt upprätt. Den här Bumbostolen kommer att bli riktigt poppis=D

.............................................

Jag känner mig lite bortskämd. Strax efter jul fick jag biobiljetter som jag vann inne hos Luiza =D

& nu ett paket från Jessa.

Jag vill också göra någon glad=D Jag har tänkt göra ett paket med baby kläder, lite utav det som Lucas har haft, fast det är som nytt. Jag måste ta bilder på kläderna. Vet inte ifall någon är intresserad, i så fall kan ni hojta till=P Blir ni fler så drar jag lott=) För att delta så lämna din kommentar & skriv ordet "barnkläder".

Lämna din kommentar senast 2ra Mars=D

7 kommentarer:

  1. Vad bra han sitter i Bumbon!
    Han är så söt, och så med nallen Evert =)

    Jag har klippt bort den hiskeligt stora tvättrådslappen på Oskars nalle, men det kan ju vara bra att veta att man kan tvätta den så därför fick den vara kvar på den som Lucas fick.

    Kul att du blev glad!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att han är så lik dig!

    SvaraRadera
  3. Jessa: Jag satte honom direkt på Bumbon när vi kom hem=D Jag klippte också bort lappen=)
    Kram!!

    Frugan:Visst är han=) Det är fler som tycker det =) Thanx=P

    SvaraRadera
  4. Bumbo är toppenbra!
    Jag tjatade länge för döva öron här hemma, Nej bumbo var bara skit sa M och så var det med det.

    Sen var vi och firade min kusin som fyllde 3 och då fick vi låna hem den bumbon som morfar köpte åt henne då hon var liten och vi använder den varje dag hela dagarna typ =)

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Jag vill inte vara med i dragningen, men ville bara tala om att du betyder mycket för mig och jag är bara glad att göra dig glad med biljetterna.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Emelie: Vi har bara haft den 1 dag & jag är redan kär=D Mycket praktisk liten stol man kan ha den till mycke. Vilken tur att ni fick låna en bumbo så att M fick se att den var bra=P

    Luiza: Åh tack snälla du vilka fina ord=D KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Åg vad bra han ser ut att sitta i bumbostolen..funderar på att kanske köpa en sån till nästa bebis. Synd att de är så dyra..

    SvaraRadera