Kategorier

tisdag 15 februari 2011

Vad händer

Lilla gubben kräks & kräks. Det är inte lite som kommer. Det kommer i stora mängder med en herrans fart=( Stackars liten han får inte behålla något. Jag blir så orolig. Nu har han somnat med tom mage. Han gav upp efter att först ha spytt upp det första han åt & sedan spytt upp det andra han åt. Han vill inte äta mer, lilla Lucas mår inte bra. Jag måste ringa sköterskan eller sjukrådgivningen, ja någonstans måste jag ringa, MEN HUR!! Jag har ingen telefon för tillfället! Jag tappade bort den förra veckan. ÅÅÅååhhhhh!!
Maken kommer hem kl 14.30 ska ringa då. Tills dess får jag fortsätta vara orolig utan att veta varför mitt lilla liv mår dåligt=(

4 kommentarer:

  1. Stackars lille Lucas!
    Kan det vara magsjuka han fått kanske?
    Jobbigt för honom!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, skulle nog också tippa på magsjuka. Vad jobbigt. Lille A har hunnit med fyra stycken så vet hur jobbigt det är...Krya på er och hoppas det går över snabbt. Kram

    SvaraRadera
  3. Stackars liten, inte ens de minsta slipper undan magsjukan. =(
    Hoppas han kryar på sig snabbt. Se bara till att han får i sig vätska, han får inte bli uttorkad. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Stackars liten, jag vet hur jobbigt ni har det nu. Till oss rekomenderade överläkaren på barn att vi skulle ge vätskeersättning typ 1 tsk var tionde minut.
    Du kokar 1 liter vatten tillsammans med 2 msk socker och ½ tsk salt.
    Hoppas att han blir frisk fort.

    Kram

    SvaraRadera