Kategorier

onsdag 16 februari 2011

Det blev Lanzo 15mg

Äntligen kan jag sätta mig & skriva. Lucas har precis somnat liksom maken.
Tack ock lov såg allt bra ut. Andra ultraljudet utfördes av en mer erfaren läkare.
Oj vilken lättnad. Vi har varit så spända & nervösa.
Vi fick Lanzo utskrivet. Lucas ska ta en halv sån tablett varje dag för att se om det blir bättre. Läkaren tror att det kan röra sig om sura uppstötningar... Han ska äta lite åt gången, inte häva i sig.
Tack för era kommentarer=) Ni är guld värda!

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att läsa att det gått bra!
    Har varit så orolig!

    Hoppas det går bra med tabletten och att han accepterar att ta det lungt med maten!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt att allt gick bra! Jag var så orolig för er! Jag hoppas tabletten hjälper för er lilla Lucas!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas det är lösningen och att han blir bättre nu! Kram på er

    SvaraRadera
  4. Så skönt att höra att allt har gått bra och att han nu ska bli bättre!

    SvaraRadera
  5. VILKEN LÄTTNAD!!!!!!
    Hurra!!!!!!! Hoppas det funkar som det ska =)!
    Jag vill inte höra talas om såna dumheter mer ;). Jag blir ju rädd....

    Ha en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera