Kategorier

lördag 7 september 2013

Hej!!!!

Jo jag lever. Vi lever. Vi har det bra. Så bra så vi ska försöka få ett syskon till Lucas. Lucas fyller snart 3 år och jag längtar, längtar efter en till bebis. En till graviditet. Vi har embryon ned frysta i Uppsala. Så nu väntar vi på ägglossning.
Jag har inte bloggat på LÄNGE. Men vill tillbaka. Ska verkligen göra mitt yttersta för att få tiden att räcka till ett eller två inlägg i vecka....
Hoppas alla har det bra i värmen, visst har vi haft en underbar sommar i år! Fy skam den som klagar;)
Kram!!

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att höra från dig och att allt är bra!
    Här är det bra, relativt nytt jobb och nya rutiner :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej=)) Det var läääänge sen=)

      Kram!

      Radera
  2. Åh, vad skönt att höra från dig!!! Jag har tänkt mycket på er! Jag stängde den gamla bloggen, jag har en låst blogg nu som handlar om vår underbara son som fyllde 1 år för en månad sedan :-) . Om du är intresserad av bloggen mejla mig på bloggtim@gmail.com. Stora kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att se att ni har det bra!
      Vad söt han är lillen=)

      Kram!

      Radera
  3. Kul att höra att ni har det bra och hoppas på ett syskon. Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hoppas också=)
      Har testat negativ på ägglossningen tre dagar nu....
      Men det kommer väl=)

      Kramar!!

      Radera
  4. Så roligt att se dig igen, har saknat dina inlägg. Hoppas att allt är bra med er :)
    Spännande med syskonförsök

    Kram Sara lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra=)
      Kikade in hos dig och såg vad stor lillan blivit. Alla de små har vuxit så mycke=) Kul att se=)

      Kram kram!

      Radera
  5. Hej min gamle vän! Tänkt på dig lite då och då och kollat in här med jämna mellanrum. Hoppas att ni lyckas väl med syskonförsök. Stor kram

    SvaraRadera
  6. Hej Marre!
    Tillbaka som jag igen, så fantastiskt att ni är på väg igen. Tittar in till dig och följer dig igen. All lycka till kramar
    A

    SvaraRadera