Kategorier

måndag 25 oktober 2010

Ventilerar

Nu får ni ursäkta men jag måste ventilera.
Jag blir så trött på människor som försöker tillrätta visa mig, säga till mig hur jag borde eller bör göra med mitt barn. Det spelar ingen roll vem som säger det jag börjar få nog av allt ältande om hur man ska & bör göra. Vem det än är som säger det. Ska men behöva lyssna på hur mycket som helst eller?? Idag har jag gråtit, jag tror att jag behövde det. Är det hormonerna som spökar? Eller är jag helt enkelt trött på att höra hur jag borde göra & vad som är bästa att jag gör för mitt barns skull. Hur mycket ska en annan person få säga till en nybliven mamma, oavsett vem det är.
Jag exploderar snart!

4 kommentarer:

  1. Det är bra att ventilera! Det behöver alla göra! Gråta behöver man oxå göra, sen har man väldigt mycket hormoner, jag har haft jättelätt för att börja gråta. Känslorna åker upp och ner...
    Råd får man hela tiden, men man lär sig att bara lyssna på de man vill höra. Det är inte lätt när alla tycker olika och väldigt mycket.
    Känn efter själv vad du tycker är bäst för er lille Lucas. Det är du som är mamma till honom och ingen annan. Jag vet att du är världens bästa mamma till Lucas!
    Kramar från mig och Oskar

    SvaraRadera
  2. Försök strynta i det vad de andra säger. Du vet bäst vad Lucas behöver, du är hans mamma. Det finns alltid folk som tror är så smarta och kan allt bäst, men det är inte så.
    Tack för din fina och varma kommentar hos mig.
    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  3. Försök att strunta i det de säger fast de inte är så lätt.
    Du är Lucas mamma och du vet bäst hur han ska skötas.

    Många kramar

    SvaraRadera
  4. Hur länge före hade du sån där molvärk? Min kommer med ungefär 15 minuters mellanrum och sitter i ungefär 1 minut. Hoppas verkligen att det är på G :-)

    SvaraRadera