Kategorier

onsdag 6 oktober 2010

Städar & grejar

Oj oj oj vad jag grejar här hemma. Maken somnade för länge sen. Det känns som att jag skulle kunna städa & dona hela natten lång. Men det går inte, jag vill inte väcka honom. Det känns nästan som att jag har fått städ-mani jag hittar hela tiden på något som bara måste göras.
Pyrets väska står färdig i hallen. Men grejen är den att jag även måste packa mina saker & något till maken. Kanske ska packa en större väska till alla 3 istället för en varsin. Jag har iallafall varit i förrådet & släpat ut en större väska som jag ska fixa med imorgon.
Här nedan är det jag som ligger & blinkar=D


Good Night

3 kommentarer:

  1. Oj, oj, vilken energi du har! Du skulle sett mig... Satt som en barbapappa i soffan och svor när jag var tvungen att gå upp och kissa... =)

    Ha en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. 2 veckor kvar till bf idag :) När tror du h*n kommer? Var ska du föda?

    Ringde bm igår, hon var väldigt trevlig och frågade en massa innan hon sa allt var ok, ska ringa akut om det händer igen så att de får kolla mig :) tack för dina råd och ditt stöd :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jessica: Jodå har varit barbapappa imellanåt också=P Men nu har jag fått sån energi...speciellt på kvällen då det inte lämpar sig:)

    Anna: Det känns som att bebisen kommer innan men man vet aldrig. Hoppas det iaf. Jag har ju haft molande värk & ganska ont i svank & jätte ont i hela beckenbotten. Men som sagt man vet aldrig. Det är BF 19 Oktober. Jag ska föda här i västerås förhoppningsvis på bb hihi=)

    Vad bra att du ringde din bm.

    SvaraRadera