Kategorier

fredag 8 oktober 2010

Ingen bebis ännu

Ännu ingen bebis i våran famn. Värkarna är klart kraftigare men inget jämnfört med det som komma skall. Bebisens hjärtljud låter bra.
Vi går små promenader i korredoren maken & jag.
Tog en härligt varm dusch för en stund sen, varmvatten hjälper mig att slappna av. Det slutade med att jag stog dubbelvikt och ropade på min älskling mitt i en värk. Men det betyder att vi börjar närma oss. Min älskling är nu nere & handlar i kiosken, han ska ladda med godis.
Tack ännu en gång för era kommentarer, jag blir så glad av att veta att ni är med mig=)
Hej så länge.

9 kommentarer:

  1. Tänker på er! kollar här titt som tätt nu :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ååååh, kom precis hem, men hörde om detta av "Tonci" när vi träffades idag!!!!
    Jag håller alla tummar och hoppas att det ska gå bra!
    Blir alldeles tårögd av lycka för er skull!!!

    Stort lass med kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  3. Spännande!!
    jag är inte alls avundsjuk, neeejdååå, eller jo jag vill också vara på G att föda! ;)

    Massvis med lycka till kramar, jag väntar nyfiket på att få se vem du gått och gömt i magen de senaste 9 månaderna!

    SvaraRadera
  4. Det är så spännande! Skönt att det går framåt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gud vad spännande!! Håller tummarna för att ni får er guldklimp i famnen snart (det är värt VARENDA värk, jag lovar) :-) Min man fick massera horisontellt över svanken på mig genom alla mina värkar, det är ett under att han inte skavde av sig all hud i händerna... KRAM

    SvaraRadera
  6. Oj, vad spännande, härligt att den lilla snart är hos er!

    SvaraRadera