Kategorier

fredag 15 oktober 2010

Kärlek

Hej & hå=) Här går tiden. Jag har inte hunnit göra inlägg. Tänker hela tiden nu ska jag göra ett men då kommer nåt imellan. Vi kom hem i Tisdags, alltså var vi kvar på bb i 2 dagar. Jag ville verklign hem så vi beslöt att åka hem en dag tidigare än tänkt. Allt har flytigt på bra. Våran älskade Lucas äter och sover nästan hela tiden. Det är precis som det ska vara.
Kännslan är helt fantastisk. Jag visste inte att man kunde älska någon så mycket. När jag titta på honom känner jag så mycket kärlek så jag gråter. Jag gråter av lycka. Äntligen har vi lyckats få vårt efterlängtade barn.
Jag vill tacka er för era fina kommentarer. De värmer i hjärtat=) Jag hoppas verkligen att varje kvinna får uppleva det jag lever just nu. Man är så värd det & jag tror att desto längre man kämpar desto mer uppskattar man det lilla livet som man till slut får hålla i sin famn.
Angående förlossningen kommer jag skriva lite då och då om den i inläggen. Eftersom jag vill göra en riktig förlossnings historia i ett inlägg för sig där jag anger klockslag och så så måste jag vänta minst 2 veckor innan jag får min journal. Tycker det är bra med klockslag för då kommer ni förstå hur kämpigt och långdraget det var. Som ni vet gick vattnet natten till fredag och han var inte ute förnsän Söndag morgon. Som sagt kämpigt med värt alla tider.

Här får ni en liten glimt av Lucs. Bilden tog jag på bb. Han har små sockor på händerna. Han var så kall om dom=)


Önskar er en trevlig helg=P

15 kommentarer:

  1. Så efterlängtad söt och fin han är! Många kramar från mig..

    SvaraRadera
  2. Så fin!! Klart det är värt det. Nu är han här, äntligen. Välkommen till världen!!

    SvaraRadera
  3. Så fin han är! Världens finaste Luca!
    Skönt att allt går bra! Visst är det en underbar känsla att bara sitta och titta, en helt obeskrivlig känsla!
    Många kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Så himla söt han är eran son! Vilket fint namn ni har valt också, om vi får en kille så är Lukas högst upp på våran kill lista :-)

    Än en gång ett stort grattis till er!

    SvaraRadera
  5. Grattis, ännu en gång!!!

    Jag kan tänka mig, att känslorna är många och lyckan har inga gränser!
    Likt dig, om jag får bebbe en dag, kommer jag förmodligen gråta av lycka genom att bara titta på det lilla livet =)!
    Luiza
    Kramar till er och ha en fin helg =)!

    SvaraRadera
  6. Vad vacker er lilla Lucas är! Jag tänkte mycket på er och längtade efter din nya inlägg. Jag är så himla glad för er!!
    Njut vännen alla sekunder som er älskade son ger till er!
    Stora kramar!!

    SvaraRadera
  7. Grattis i massor... gud så fantastiskt fin... njut nu och må gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild på en underbar liten pojke! Stort grattis! <3

    SvaraRadera
  9. Vad fin han är, grattis igen!
    Ser fram emot att läsa om förlossningen sedan.

    SvaraRadera
  10. Har inte hunnit uppdatera mig förrän nu, men vad underbar han är! Det måste vara det mäktigaste man kan uppleva att få hålla sitt barn i sina armar, längtar dit :)

    Än en gång, många stora grattis!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Stort grattis igen! Så mycket hår han hade :). Vad snabbt ni får förlossningsjournalen hos er. I vårt Landsting tar det minst tre månader innan man får den. Kram

    SvaraRadera