Kategorier

måndag 4 oktober 2010

Fixerat eller ej??

Idag har jag tid hos barnmorskan. Vi ska skriva brevet. Där jag får beskriva hur jag skulle vilja ha det under förlossningen.
Jag måste fråga henne angående mina smärtor. Jag vet redan vad hon kommer att svara men jag frågar ändå. Jag har haft så ont där nere. Rätt vad det är hugger det till med en super kraft och jag blir alldeles stel. Om jag står upp slutar det med att jag står dubbelvikt. När pyret rör sig på kvällarna gör det super ont. Det blir som ett super tryck neråt. Allt är säkert normalt. Men jag måste bara få höra det från henne, även om hon säkert sagt det 100 ggr till mig att allt är normalt så behöver jag liksom få höra det igen.
Vad tror ni då? Har bebisen fixerat sig ännu??? Hoppas, det kanske till och med är det som jag har känt=)
Det återstår & se.


Monday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar