Kategorier

fredag 24 september 2010

Utlänsk mat

Jag älska utlänsk mat. Igår gjorde jag en super god lammgryta med massa chili och vitlök. Chilin är från mexico. Den tog jag med mig hem efter en resa dit. Kan säga att det är torkad chili som man kokar upp och sen mixar för att sedan sila ned spaden i maten. Allafall, gissa om jag hade ont i magen sen. Jag äter ju Omeprazol för att jag har magkatarr. Inte smart att äta så stark mat när man har problem med magen. Idag känner jag att jag får ta det riktigt lugnt med vad jag stoppar i munnen.

2 kommentarer:

  1. Låter helt fantastiskt gott :p mindre trevligt med 'dagen efter' symptomen bara, blir till att äta kokt torsk och ris idag då ;)

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så irriterande att det tjorvar för er också, hoppas att allt ordnade sig med eran soffa idag.

    SvaraRadera