Kategorier

onsdag 29 september 2010

Sov på soffan

Natten till idag sov jag på soffan. Jag tycker det är så varmt i sovrummet & maken fryser när jag öppnar fönstret. Han håller på & blir sjuk (förkyld) för att jag öppnar fönstret varje natt. Inatt kännde jag bara att jag inte skulle klara en sekund till. Det var så varmt. Så då knallade jag ut i vardagsrummet som en lite flicka hihi med mitt täcke & min kudde & lade mig i soffan.
Sen är jag så lätt väckt också. Minsta lilla väcker mig & alla dessa toalett besök.
Nä jag ska nog sova på soffan denna natt också.


Good Night

4 kommentarer:

  1. Jag sov oxå på soffan en del nätter det sista. Så slapp jag störa H när jag försökte komma upp ur sängen alla dessa gånger jag var tvungen att gå upp och kissa...
    Dessutom var det gott att ligga i soffan med täcke och kolla på tv när jag inte kunde sova.
    Hoppas du får sova gott inatt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej på dej...
    Ja katter är underbara,,, mysiga, man blir så lugn av dem...
    Känner igen mej med att vara varm under nätterna, ja håller på att dö av värmeslag jämt,,, hoppas du sov gött inatt, dä gjorde inte ja, har vart vaken sen, ja jag kollade på mobilen efter ett tag och då stod den på 02.37.... så drygt, tur ja e ledig idag....
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hos oss är det gubben som har tagit soffan för han kan inte sova brevid mig som jag låter i sömnen... och det kan även ha att göra med att jag tar upp mer än halva sängen ;-)

    SvaraRadera
  4. Gubben förstod inte riktigt min känsla hur jag kunde veta att pyret hade hicka så därför tänkte jag att jag får lov att visa han ;-)

    Jag fyller år den 29:e mars. När fyller du?

    SvaraRadera