Kategorier

måndag 6 september 2010

Försäkringskassan

När man ringer till försäkringskassan får man verkligen KÄMPA för att få prata med nån. Det är lika bra att skriva upp det man vill ha sagt, inte värt att glömma för att Kämpa ytterligare;) Just nu är jag sjukskriven, men min sjukskrivning går ut den 9/9 så jag vill veta hur det ligger till med havandeskapspenningen. Jag förväntade mig ett brev där det står att den är beviljad eller nåt, men icke. Det är till att fortsätta stå i kö för att få prata med nån.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår ditt problem, har också suttit och pratat med dem idag om havandeskapspenningen men blev inte klokare av det. Hoppas att det har gått bättre för dig.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gått bra för dig! Jag fick ett brev där det stod att jag blev beviljad full hp.

    Verkligen inte roligt det här med telefonkö! Jag skrev till dem ett par gånger, så fick jag svar inom 3 dagar. Men det går ju inte om man vill ha svar med en gång...

    Hoppas du mår bra!
    Kramar

    SvaraRadera