Kategorier

torsdag 2 september 2010

V34 (33+1) Tens Apparat

Igår var jag hos min BM igen. sköldkörtel provet såg helt normalt ut. Min trötthet beror alltså på graviditeten och är helt normal. Jag frågade min BM igen angående tillväxt UL, ifall det är säkert att jag inte får göra ett, inte ens eftersom vi gjort IVF. Svaret blev det samma.
Så länge iget är avvikande så gör man inget tillväxt UL i vårt landsting...
Sen var jag & hämtade en tens apparat hos sjukgymnasten som visade hur den fungerar. Jag provade apparaten och det känns helt ok. Ganska skönt faktiskt.

Maken ligger & sover. Det sista han sa innan han somnade var att han längtar efter att få träffa bebisen=) Jag blev alldeles rörd=D

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte också ha TENS apparat. Du vill väl ha till förlossningen, eller hur?
    Vad fint din man sa :-), jag gillar också så mycket när min ibland säger såna saker. Han är inte så bra att uttrycka känslor verbalt, så jag är alltid extra glad när han gör det :-).

    SvaraRadera
  2. Jag har en tens maskin hemma så jag tänkte prata med barnmorskan och få tips på hur jag ska sätta den så den hjälper vid förlossningen. Tänkte att det kanske fungerar bra som smärtlindring medans man är hemma.

    Vad konstigt att det är så olika med tillväxtultraljuden i de olika landstingen.

    Vilken gullig kommentar din man gav :-)

    SvaraRadera