Kategorier

torsdag 23 september 2010

Ny rutin

Nu börjar det här bli lite av en rutin. Jag somnar vid 21.30 och vaknar totalt utvilad efter kl 24. Jag går upp städar lite (stänger dörren till sovrummet så maken får sova) & sen sitter jag här och glor på nätet halva natten. På tv är det bara en massa repriser så det orkar jag inte kolla på. Kul va.
Kan berätta att jag hade min TENS idag non stop i 1.5 timme. Hade så ont i svanken, känns ibland som en torr kvist som ska brytas av på mitten...min svank/rygg alltså.
Nä nu ska jag chatta lite med min svägerska=)
Good night alla!

2 kommentarer:

  1. Hej på dej!
    Ja, nu är det inte länge kvar innan småttingarna kommer, spännande det ska bli!!
    Hoppas allt känns bra för dej:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Allt känns kanon, längtar som bara den=D
    Om jag får önska så kommer vårt pyre typ 1 vecka före BF som ska vara den 19/10. Bebis e ju färdig då så det kan man väl önska hiihi.

    SvaraRadera