Kategorier

måndag 20 september 2010

Lite av allt


Vill bara visa ett litet utval av "bodysarna" som vi har köpt. Dessa bilder tog jag för ca 2 veckor sen...har inte lagt upp tidigare för att jag inte hittat sladden till min kamera=( Vi har fler bodys, bland annat som vi har köpt och som vi har fått av min moster. Som ni ser är det varken flickigt eller pojkigt, vi vet ju inte vad det blir. Spännande.


Från det ena till det andra

Äntligen var valet avsslutat. Resultatet kan liknas en katastrof. SD är med i riksdagen, fy & skam för de okunniga som röstade på SD. Nä nu hoppas vi att alliansen löser det här på bästa sätt.

Igår var vi ute i svängarna. Vi beställde soffgrupp, Tv, fick med en tv bänk hem och beställde en ny madrass till sängen. Phu! Snacka om att mina ben värkte på kvällen, jag visste inte hur jag skulle stå ut en sekund till. Inne på Jysk & IKEA kunde man hitta mig liggandes i någon säng med ursäkten att jag testade funktionen i liftarna. I de andra möbelaffärerna där vi kikade på soffor satt jag läääänge kvar i sofforna, med ursäkten att jag testsatt... Maken höll på & bli tokig ett tag hihi:)

När vi flyttade slängde vi alla möblerna som vi hade i vardagsrummet. Vi bestämde oss för att allt skulle vara nytt & fräscht.
Önskar alla en fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul med bilder! ska nog med lägga upp lite nytt :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bodysar!
    Vad roligt med nya möbler, jag kan tänka mig att du blev helt slut, känner det nu efter att ha varit på stan...

    SvaraRadera