Kategorier

måndag 13 september 2010

Tänder ett ljus

Idag har mina tankar varit hos "Tonci", hennnes make & deras nära & kära.
Jag har gått här hemma & tänkt & tänkt.
Maken & jag har pratat mycket. Det kan lika väl drabba oss.
Det finns inga ord som kan trösta. Sorgen är stor.
Det är så fint att se att så många bryr sig.
Vill gratulera Tea som plusade idag. Jag är verkligen glad för eran skull.
Jag håller tummar & tår & hoppas innerligt med hela mitt hjärta att det blir ett kanon fint plus för Åsa nästa vecka.
Jag vill så gärna ha ett trollspö som kan trolla bort det onda & få alla som kämpar att plusa.
Ikväll tänder jag ett ljus.

5 kommentarer:

  1. Visst är det underbart med så många människor som bryr sig...det behöver dem.

    Fint av dig att tända ett ljus ikväll, jag undrar hur det gått för dem...vill nog inte börja vandra i de tankarna...

    Nu ska jag in till Tea och gratulera henne.

    TRack för din kram, den värmde.

    Ha en bra kväll.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)

    Ja usch det är fruktansvärt vad som har hänt!!
    Jag lider så för deras skull. usch o fy vad orättvist!

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen inte rättvist det som har hänt! Den största mardrömmen jag hade när jag gick med Oskar, speciellt när jag gick över tiden.
    Det är inte lätt att njuta av den sista tiden när man vet att sånt kan hända...
    Jag är så oerhört tacksam över att vi har vår lille Oskar här! Även om oron över att nåt ska hända alltid finns i tankarna.
    Ta hand om dig, och försök att inte tänka för mycket! Fast jag vet att det inte är lätt...
    Vi är många som har Tonci i våra tankar.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag kunde inte uttryckt mina tankar bättre själv. Sådana kontraster livet är. Ofattbart.

    SvaraRadera
  5. Vad fint inlägg du har skrivet. Jag kan bara tacka igen för dina tankar och medkänsla för oss.

    SvaraRadera