Kategorier

torsdag 30 september 2010

AWARD

Jag har fått en award av Anna =D Tusen tack Anna, kul att du gillar min blogg.


Regler:

Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din
blogg, för att visa att du fått den.
Tacka och länka till den du fick awarden av.

När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en
award.

Ok nu ska jag skriva 7 intressanta saker om mig. Jag ska
försöka skriva det som jag tror att ni kan tycka är intressant att veta. Varsågoda =D

  1. Jag är 29 år. Har inte lyckats klämma in det i min pressentation...vet inte varför.

  2. Min älskade make & jag träffades via internet för 7 år sedan. Det är en lång, rolig & inte minst romantisk historia.

  3. Vi gifte oss i Mexico City vart han för den delen är född & uppvuxen.

  4. Jag är ursprungligen från Uruguay. Född där uppvuxen i Sverige sen år 1984.

  5. Jag har tävlings dansat i bland annat salsa & var svensk mästare år 2002.

  6. Jag älskar djur.

  7. Älskar att resa & har så gjort en hel del.

Man skulle skriva 7 saker om sig själv haha & jag har lyckats klämma in minst 2 saker i nästan varje pungt hihi.

Nu ska jag försöka välja ut 7 av de bloggar som jag läser som jag vill ska få denna Award. Det här blir svårt...

  • Tonci som jag följer troget och har gjort sedan jag började blogga för snart 9 månader sen. Underbar kvinna som tyvärr råkat ut för det som ingen borde behöva gå igenom.
  • Jessica som nyligen blev mamma till världens sötaste Oskar. Även hennes blogg har jag följt sen jag började blogga.
  • Sophia som jag nyligen börjat följa. Blev gravid med hjälp av IVF & födde en liten flicka- Feline.
  • Luiza håller just nu på & ska gå ner i vikt med hjälp av itrim (som går välldigt bra) för att sedan göra IVF.
  • MINA DRÖMMARS BARN har endometrios precis som mig & också lyckats bli gravid/a med hjälp av IVF. Skriver rakt & ärligt villket jag gillar.
  • Emelie & jag har gått nästan lika länge & har BF ungeffär samtidigt. Kul att följa någon som går i prinsip samma dagar. Hon har även humor & det gillar jag=)
  • Ventilation gör inte så många inlägg längre villket är fullt förståligt, hon har ju lilla Lina att ta hand om. Även här har jag följt varje inlägg & kännt igen mig i mycket Iallafall under graviditeten.

3 kommentarer:

  1. Tack för awarden!
    Vad mycket intressanta fakta om dig som vi inte visste om hittils!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!!
    Grattis till awarden, den är du värd, för att jag tycker du verkar en genom go person, med en bra blogg!!!
    Tack , för att du ger den vidare till mig, och för de fina orden om viktnedgången =)!
    Jag ska ta tag i awarden kommande helg!

    Oj, vad spännande ditt liv verkar vara!
    Kul att ni träffades genom nätet och jag kan tänka mig att det var romantiskt!
    Inte minst bröllopet!!! I Mexico city =)!! Hel galet, ju!!!
    Mästare i dans, jag säger då det!
    Beundransvärt!
    Jätte kul att få veta lite mer om dig =)!

    Tack för dina fina kommentarer hos mig! De värmer verkligen ända in i själen!
    Ha en bra kväll.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  3. Tack för awarden, och det fina du skrev om min blogg! Jag har gett en tillbaka till dig, för jag tycker så mycket om dig och din blogg! Längtar efter att få se världens sötaste miniMarre =)
    Kram

    SvaraRadera