Kategorier

måndag 20 september 2010

En utmärkelse=D


Jag fick en award av "AV LÄNGTAN TILL DIG". Tusen tack!

Nu ska jag skicka vidar awarden till 3 blivande mammor vars bloggar jag följer och gillar starkt! Dessa tre kvinnor inspirerar mig på många olika sätt. Skulle lätt kunna ge den till många fler=D



Instruktioner:
Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna
Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards
Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare
Länka till den som gav dig awarden


4 kommentarer:

  1. Grattis till en underbar award!

    Hoppas du haft en fin måndag, trots valresultatet.
    Jag håller med.
    Inte för att jag är så värst insatt, men det är skamligt...
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för en kommentar i min blogg! Skönt att veta att så många som möjligt håller med om att det är skandal att SD är med i "spelet". Ett gäng grabbar/pojkar och pensionärer med gammaldags syn på hur samhället skall vara! Nä, fy!

    Hej hej från Lina!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för awarden :-)

    SvaraRadera