Kategorier

måndag 27 september 2010

Icke godkännd bil=(

Har varit & besiktat bilen. Den gick inte igenom. Det var 4 pungter som måste åtgärdas. Blandannat släpper den ut för mycket CO...antar att det är föroreningar. Har hört mig för & det kommer att kosta skjortan att åtgärda vad det än är. Maken är på jobbet & jag måste lösa det här på bästa sätt. Ärligt talat känner jag mig så trött att jag hälst skulle vilja gå & lägga mig, men det går inte.
Pyret lever livet i magen, på så vis vet jag att allt är ok & kan släppa den delen iallafall. Gud vad vi längtar efter våran bebis=)

4 kommentarer:

  1. Så tråkigt att bilen inte gick igenom! Inte roligt med krånglande bilar...
    Tack för den fina kommentaren! Tycker oxå att han är söt =)
    Linedance är jättekul! Perfekt att göra nåt som både motionerar och är kul.

    Hoppas att allt är bra med er!
    Snart!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt att bilen inte gick igenom, sånt är så himla jobbigt. Hoppas att allt löser sig för er!

    SvaraRadera
  3. Bilar ska fungera, är skittrist när de inte gör det :( hoppas det är billigare än ni tror.

    23 dagar kvar nu bara, snart är h*n här :)

    SvaraRadera
  4. Jag igen ;)

    Du har fått en award av mig, ska skriva mer om varför imorgon :)

    SvaraRadera