Kategorier

måndag 15 februari 2010

Glädje

Nu kan jag med ett leende på läpparna säga att det var ett plus på mitt graviditets test som jag gjorde imorse. Kunde inte hålla mig tills imorgon då jag egentligen skulle ha gjort det. Jag ska försöka sluta läsa runt på nätet. Det känns som att jag blir orolig i onödan. Imorgon börjar jag jobba igen efter 1 veckas sjukskrivning. Det känns kanon. Jag behöver jobba. Mår så mycket bättre utav att kunna vara aktiv, inte bara ligga i sängen & glo. Jag hade ju drabbats av en överstimulering så jag blev illa tvungen att vila minst 1 vecka. Men nu är det klart med vilande, jag kan faktiskt leva som vanligt nu sa barnmorskan.

Ha det gött=)

3 kommentarer:

  1. Visst är det en häftig känsla att få se ett plus på stickan! Grattis igen! Skönt att du mår bra!

    SvaraRadera
  2. Guud, grattis.. nu måste rädslan släppt för dej.. både blodprov och gravtest var positivt!
    Grattis i massor...
    Jag hade bara 1 ägg dsom klarat sig så inget till frysen... så nu ber jag till min mage att det fäster sig!
    Kramar

    SvaraRadera