Kategorier

torsdag 25 februari 2010

Konstig känsla

Just nu mår jag strålande fint. Kom nyss hem från jobbet. Ärligt talat hade jag inte alls lust & jobba men nu känns det bra. Jag har haft en molande värk liknande känsla i livmodern, som lixom trålar i naveln ibland. Jag har pratat med en väninna som fick barn för 2 veckor sen & hon berättar att hon också kände så, och att det är helt normalt. Det är inte riktigt värk utan det känns som att det stramar. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. I natt hade jag en mardröm. Jag drömmde att jag fick missfall. Jag tror att det beror på att jag fick reda på att en annan bloggerska fick missfall i sjätte veckan. Inte kul & veta, men det är tråts allt en medsysters verklighet, & det betyder inte att det behöver bli så för mig.
Nej kära ni nu ska jag åka iväg & äta.
Maken vill bjuda mig på något gott=D

Sweet Comments

1 kommentar:

  1. Jag hade oxå sån känsla i magen i början. Tror det är normalt, för min syster hade likadant.
    Hoppas allt är bra annars!

    SvaraRadera