Kategorier

söndag 14 februari 2010

Orolig

Läste runt lite bland IVF bloggar. Blir lite nervös. Tänk om graviditets testet visar negativt den 16de fast blod provet visade positivt. Kan det bli så??? Hjälp mig någon! Är det möjligt att man är gravid enligt ett blodprov & inte gravid enligt ett vanligt graviditets test??? Anledningen till min orolighet är att jag gjorde ett grav test här om dagen & det visade negativt...Jag är fullt medveten om att det måste gå en viss tid innan ett sånt test visar positivt om det nu är positivt.

2 kommentarer:

  1. Klart du kommer få positivt den 16, blodprovet visar ju på hcg-hormon, kanske är du låghormonare och plussar då senare.
    Jag fick mitt pluss riktigt tidigt egentligen.

    SvaraRadera
  2. Kommer bli bra ska du se!
    Klart du är gravid annars skulle det inte ge något utslag i blodet!
    Läs inte för mycket, det kan påverka en negativt.. det har det gjort för mej!

    Kramar

    SvaraRadera