Kategorier

tisdag 2 februari 2010

Ruvar dag 4 Humöret på botten

Mitt humör är inte & leka med. Idag har jag känt mig som en riktig hagga. Jag har vart super taskig mot min älskling. Jag erkänner, att jag inte mår så bra. Kanske är grav hormonerna som jag tar. Imorgon är det femte dagen efter att dom la tillbaka embryot. 5te dagen innebär antingen att cellerna har delat sig som de ska & att embryot fäster sig i livmodern. Om inte så får man en mens så småning om som innebär att det inte gick att bli gravid. Jag ska iallafall göra ett grav test den 16de feb. Man vet aldrig, man kan ju få en blödning fast man inte har förlorat det.
Fick oväntat besök måste pysa.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Inte lätt med humöret alla gånger, jag är glad att min man är kvar hos mig... =)
    Jag hade en känsla till och från under naveln. Precis som du beskriver. På nåt sätt så visste jag innan jag testade att det hade lyckats. Jag testade en vecka innan testdatumet jag fått... Kunde inte låta bli. Vilken dag ruvardag ska du teata? Jag skulle taste på rd 18, det är länge när man väntar...
    Lycka till!

    SvaraRadera