Kategorier

lördag 27 februari 2010

God natt

Hejsan!
Det är sent & jag måste sova för jag ska upp tidigt. Men kan inte låta bli att göra ett litet inlägg. Som ni kanske märkte mådde jag inge vidare bra igår. Skönt att få gråta när man mår dåligt, det var min lösning till gårdagens raseri. Jag grinade & tyckte jätte synd om mig själv. Sen kändes det genast bättre. Maken tröstade mig & det gjorde att jag mådde ännu bättre när jag hade grinat färdigt. Idag gick det helt ok på jobbet, trots att jag var så negativt inställd igår.
Brösten är ömma & växt-värken sitter kvar. Det kallas växt-värk läste jag på en hemsida. Ja ni vet den molande värken man har i livmodern. Åh vad skönt det är att äntligen vara gravid. Jag ser fram emot att stå & spegla min stora mage=D
Nej nu måste jag sova, ska upp tidigt som sagt.
Hej då så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar