Kategorier

söndag 28 februari 2010

Finnar

God dagens. Idag har jag varit jätte duktig=D Jobbade 12 timmar & känner mig helt slut. Imorgon är jag tack och lov ledig. Jag behöver vara ledig, känner mig så trött. Somnade på jobbet idag...
Jag har fått jätte många finnar i ansiktet. Är det någon av er som vet ifall det är vanligt när man är gravid att få finnar??? Känner mig som en tonåring hehehe. Ser inte så snyggt ut men det bjuder jag på, bara jag får vara gravid & allt går bra med vårt lilla frö!

Good Night Comments

2 kommentarer:

  1. Jag har inte fått speciellt finnar, men huden har försämrats mycket sedan jag är gravid.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade hit när jag googlade på "biverkningar av progesteron-vaggisar" :)
    Grattis till graviditeten! Härligt att läsa om er resa! Är själv på RD8 (IVF nr2) idag, har mensvärk från och till, och känner mig så orolig, men det finns ju hopp läser jag här inne hos dig! :)

    Lycka till med allt!

    /Sara

    SvaraRadera