Kategorier

onsdag 3 mars 2010

Leker med tanken

Vi kanske gör fel...vem vet. Men vi gjorde det för skoj skull. Vi gick in på barnlandet & kikade på barnvagnar & bil barnstolar mm. Det var roligt men samtidigt är det på tok för tidigt. Vi har inte ens varit på det första ultraljudet där man ser att allt är ok. Men men vi leker med tanken & lyckan är svår att behärska. Vi fick med oss en hel bunt med kataloger som vi kan gotta oss i. Kul kul.

I ansiktet ser jag ut som en sprängd anka eller pizza kalla det vad ni vill. Men det ser förskräckligt ut. Jag har fått massa stora smärtsamma finnar... Jag upprepar frågan som bara en person svarade på. Vet någon ifall det är vanligt att få finnar under graviditeten???

Ha det gött!!!

Kram!!

2 kommentarer:

  1. Jag har hört att det vanligt med finnar när man är gravid.
    När är det dags för första ultraljudet för er?

    SvaraRadera
  2. Min ivf läkare har sagt att man absolut inte ska rensa kattlådan så hoppa över det!

    SvaraRadera