Kategorier

tisdag 9 mars 2010

v 7+6 Första ultraljudet

Tack för era lyck önskningar=)
Kan med ett stort leende berätta att allt såg mycket bra ut.
Tack gode Gud!!!

Nu kan man slappna av lite mer. Läkaren sa att nu har vi 98-99% chans till att få en bebis=D resterande 1-2% är ifall man skulle få missfall. Känns såååå underbart! Nu har jag berättat för min farfar som inget visste. Han blev jätte glad.
Vi fick givetvis en ultraljud bild med oss hem, men man ser så dåligt på den. Jag tog en bild från nätet. Så här ser h*n ut i 8de veckan.

5 kommentarer:

  1. Skönt att höra att allt var bra!

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejen! Vad skönt att allt såg bra ut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det måste vara en tur dag för att göra ultraljud idag ;-)
    Ett jätte stort grattis till er med!
    Hur många mm var erat pyre?
    Ser din bild ut ungefär som våran?

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag drack mindre kaffe efter att vi fått tillbaka, men väldigt tidigt så mådde jag bara illa av kaffe och jag har fortfarande inte fått i mig nåt... (Går in i vecka 26 idag). Jag saknar kaffet, men tycker inte det är gott längre...
    Men 2-3 koppar per dag är inte farligt att dricka.
    Ha det bra!

    SvaraRadera