Kategorier

onsdag 24 mars 2010

v11 (10+0)

Nu har illamåendet blivit mer påtagligt. Jag tål inte starka dofter, tål inga dofter alls. Speciellt inte kropps lukter från andra. Eftersom jag jobbar inom vården nära människor hela tiden är det inte så trevligt. I morse trodde jag att jag skulle kräkas på störten när jag kände en dålig ande-dräkt. Usch Hoppas det går över snart.

Jag är så nyfiken på vårt lilla frö. Jag vill så gärna se det igen. Men jag får väl hålla ut. Eller annars kanske jag söker mig till nåt privat ställe som kan göra ett ultraljud så att jag får se pyret före v17.
Mina bröst är enorma haha & min make är överlycklig hahah!! Jag kan knappt ha på mig mina sport toppar. Får köpa nya större kläder så fort jag får lön. Mina underkläder sitter helt enkelt inte skönt längre.


Hoppas allt är bra med er!!

Kram kram!!!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig i det du säger om att underkläderna inte sitter skönt längre. Måste också köpa några nya bh:ar ;-)

    SvaraRadera