Kategorier

torsdag 11 februari 2010

Ruvar dag 13

Ligger fortfarande inne med dropp. Men jag mår bättre. Igår kunde jag inte sova för att det kändes som att jag inte fick luft. Lyckades somna efter mycket om och men strax efter kl 2. Idag gjorde dom ett VUL där man kunde konstatera att jag har vätska som ligger & trycker, men vätskan ligger bakom urinblåsan & därför vill läkaren avvakta med att tappa mig på vätskan. Annars måste dom sticka igenom blåsan & det vill dom inte.
Vid det andra vanliga ultraljudet konstaterades det att jag har som små öar av vätske ansamlingar lite här & där i magen. Imorgon när dom tar blodprov på morgonen ska dom även kolla graviditets hormoner fast det är lite väl tidigt. Innebär det att jag får reda på redan imorgon ifall jag är gravid??? HOPPAS=)

1 kommentar: