Kategorier

söndag 11 december 2011

På jobbet & bloggar

Är åter på jobbet. Min andra dag. Ett kort pass på 3timmar, räcker gott & väl;-)
Kan inte påstå att jag älskar att vara på jobbet efter en underbar semester med släkten. Inget slår det... Ioförsig hade det optimala varit om maken varit med men nu blev det inte så & jag hade det kanon bra tillsammans med Lucas och min familj. Iallafall så tar det emot. Men jag försöker tänka att ju mer jag jobbar desto fortare kommer jag iväg igen:-D

Natten till idag var lugn. L har haft lite feber hela dagen & varit gnällig. Han blir otroligt mammig när han inte mår bra  så det blir mycke gos & mys.

För övrigt har jag städat, lagat en jätte god korvgratäng & klippt makens hår. Jag brukar stå för klippningen hemma. Han hade inte klippt sig på länge & såg ut som en vinter mikrofon ni vet en sådan luddiga som används utomhus. Han har så lockigt hår så när det blir långt brukar jag kalla honom för lammbi haha! Nä men skämt åt sido. Jag tyckte han blev jätte fin men det tyckte absolut inte han. Han svor högt när han tittade sig i spegeln. Det blev för kort!!
&  jag som ville klippa mer:-o
Alltid när Mr M blir missnöjd säger jag "gå till frissan då";-)
Det slutar alltid med att jag klipper så så dålig är jag nog inte på att klippa (vill jag tro... Kanske beror på snålhet...)
Nog om det.

Hoppas klockan blir 21 fort så jag kan åka hem till mina grabbar.

Kram kram!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar