Kategorier

torsdag 1 december 2011

åker snart

Oj oj oj då var det resefeber på gång i denna arma kropp. Fy vad jag ogillar att flyga. Planet lyfter imorgon 17.30 lokal tid, det blir en rea på nästan 14 timmar till Madrid. I Madrid ska vi sova på hotell en natt för att nästa dag åka hem till Sverige. Ganska bra med uppehåll.
Lucas mår tack & lov bra! Jag hoppas att han sover sig igenom de dryga 14 timmarna. Eftersom det kommer att vara natt & dom släcker i planet så vet jag att han L som alla andra somnar=)

Idag ska vi åka & shoppa lite på stan. Till min chef har jag redan köpt ett urläckert rödvin som är från Uruguay=) & brasiliansk choklad, kan inte slå fel;)

Blommorna på bilden är underbara! De finns på (Hibiskus) träd överallt i olika färger.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att resan hem går bra!

    SvaraRadera
  2. Ska det bli LITE skönt att komma hem? :-)

    SvaraRadera
  3. Tack sara=)
    -----
    Jodå Mallan visst blir det skönt att komma hem till min säng & inte minst till maken som jag saknar så otroligt mycke. L saknar sin far & behöver honom så det ska bli skönt. Samtidigt som jag vill vara kvar ett tag till för vi har det så bra=)

    SvaraRadera