Kategorier

fredag 16 december 2011

Katastrof Bull tjat!

Ikväll är det mannen som har julbord med sitt jobb.
Undrar vad L & jag kan hitta på för kul. Jag ska visserligen jobba hela dagen imorgon så vi måste komma tidigt i säng. & ska vi i säng tidigt borde jag väcka L från sin sköna siesta som blev sen idag.
Känner mig smått besviken på mig själv & dagens bakning:-/ blev ingen hit direkt som ni kan se i förra inlägget. Funderar på att kasta bullarna de där vill man varken bjuda på eller äta själv.
Tar & slänger upp två till bilder på de katastrofala jul bullarna;-)
Någon som blir sugen??



2 kommentarer:

  1. Släng inte. Sortera bort det värsta.
    Haha, gumman!!!!
    De ser goda ut ändå =).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä men åh... Slän inte alla, de flesta ser ju okej ut! Kram

    SvaraRadera