Kategorier

måndag 12 december 2011

Fått nog?

Mår inte riktigt bra. Känner mig matt i kroppen & nästan smått febrig. Håller jag på & blir sjuk nu?
Men jag känner mig inte bara nere ett sätt utan på fler sätt. Tycker det är jobbigt när det blir mörkt kl 15! Jag behöver ljus. Just nu känns det segt när solen har gått ner. Får lust att sova.
Saknar hemlandet. Märkligt att jag var borta så länge & inte fick nog. I vanliga fall brukar jag längta hem till Sverige. Införsig var det 10år sen sist.
Behöver man avstånd för att sakna?
Eller är det när man slutar sakna som man fått nog?
Öh... Märkte ni att jag började snöa in på annat? Lika bra att sluta här.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du mår bättre snart!
    Håller med dig om att det är jobbigt när det blir mörkt så tidigt!

    Många kramar Jessa

    SvaraRadera
  2. Jobbigt att du inte mår bra, du får krypa på dig. Jag tycker också att det är jobbigt att det är så mörkt, men kring 22 december är det som märkas och sen vänder det, jippi!!!

    SvaraRadera