Kategorier

tisdag 20 december 2011

Förskole dag 5 del 2

Det gick kanon på dagis=) Han har fått 2 nya vänner, 2 grabbar som han leker med=) Skoj!
Imorgon ska jag lämna Lucas klockan 9 & hämta honom kl10.30=P
Idag när jag skulle hämta honom såg han inte mig först, då passade jag på & tog bilderna som ni kan se här nere, där han inte tittar in i kameran är när han ännu inte fått syn på mig. I mitten ser ni att han fått syn på mig & i bilden där han gapar står han bakom en glasdörr & är ivrig på att få komma till mig=)
Jag bara knäppte kort efter kort haha fröknarna måste ha funderat på vad jag höll på med...orkade inte förklara att man dokumenterar dels för bloggandet;-)

Kram!!

5 kommentarer:

  1. Jättefina kort,så mysigt & roligt att ha ♥...
    Tack för att det var Ok med "bilden" ifall ifall.../Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt att höra att det går så bra med inskolningen. Undrerbara bilder på en underbar pojke!!!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder på hononm.
    Ovanligt att se han med så kort hår =)
    Jättefin är han!
    Skönt att det går så bra på förskolan, det underlättar för mammahjärtat =)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Skönt att det går smidigt :-)

    SvaraRadera
  5. Härligt när det går bra.

    SvaraRadera