Kategorier

tisdag 20 december 2011

Förskole dag 5 del1

Har nu lämnat Lucas ensam på dagis. Han ska vara själv i 45 minuter. Själv & själv är han ju inte det finns barn & fröknar men själv från sina föräldrar.
När jag sa hej då kröp han till dörren och jag hörde att fröknarna ropade på honom. Jag ville först inte vända mig om men när jag hade satt på mig jackan och skorna och vände mig om var han borta. Det gick kanon bra att lämna honom.
Dom har inte ringt så allt är ok:-D
Skriver sen vad som skett;-)
Fortsättning följer!


4 kommentarer:

  1. Vad spännande med inskolning!

    Jo, magen kommer nog bli galet stor i vår. :) Vi får väl se om jag kan gå om några månader eller om jag får bärgas när jag ska någonstans. :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kikar in från ~Bloggnytt~
    Härligt att det gick så bra ♥...
    Undrar om jag kan "låna" din bild du har här framöver?
    Den är sååå vacker/Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Fru Eriksson: klart du får=)

    SvaraRadera